Има много начини за използване на решения за съобщения и мобилни канали в бизнес сектора. Ние сме тук, за да ви помогнем да намерите най-доброто решение за вашите бизнес нужди.

ПРИЛОЖЕНИЕ НА РЕШЕНИЕ ЗА СЪОБЩЕНИЯ

Това са някои от най-често срещаните области на използване на решения за съобщения в корпоративна среда.

Разговорен маркетинг

Marketing

Познавате ли поведението на клиентите си и разбирате ли потенциала, който това знание има? Запознайте се по-добре на всеки етап от потребителското пътуване, през който преминават вашите клиенти. Автоматизацията на разговорите ви помага да спечелите нови клиенти и да задържите съществуващите.

Научете повече

Двуфакторна проверка

Betrieb

Защитете акаунтите на своите клиенти и потребители чрез двуфакторна проверка чрез SMS и осигурете висококачествена база данни.

Научете повече

Информационни услуги

Betrieb

Повишете оперативната ефективност и опростете комуникацията с потребителите чрез SMS, приложения за съобщения или push известия.

Научете повече

Увеличение на продажбите

Marketing

Няма нищо по-лошо от празен магазин без клиенти. С маркетингови кампании можете да привлечете клиенти и да ги насърчите да купуват във възможно най-кратки срокове.

Научете повече

Наградни Игри

Marketing

Искате ли да увеличите продажбите и конкурентоспособността на вашата компания? Лотариите са най-доброто решение за това - те привличат вниманието и насърчават ангажирането на клиентите във възможно най-кратки срокове.

Научете повече

Поддръжка на клиенти на Omnichannel

Dialog

Улеснете комуникацията между клиентите и вашите служители с поддръжката на клиентите на Omnichannel. Гарантираме ви надеждна обработка на потребителски запитвания от всеки канал. Вашите клиенти ще го оценят.

Научете повече

Програми за лоялност

Marketing

Потребителите често се присъединяват към програми за лоялност, но след това рядко ги използват. Като дигитализирате програмата за лоялност, ще улесните потребителите да ги използват и ще ги насърчите да бъдат по-ангажирани.

Научете повече

Привличане на клиенти

Marketing

Мултимедийните съобщения, изпратени чрез приложения за съобщения, имат значително по-висока честота на отваряне от електронната поща. Комуникирайте с клиентите си чрез каналите, които те използват ежедневно.

Научете повече

SMS напомняния

Dialog

Изпращайте автоматизирани текстови съобщения директно от вашата резервационна система или CRM. Попълнете календара си ефективно и избягвайте неочаквани анулирания.

Научете повече

Предупреждение

Betrieb

Важна информация трябва да достигне до получателя възможно най-скоро. SMS е надежден комуникационен канал, чрез който можете да предупреждавате получателите при спешни случаи, дори когато те не са свързани с интернет.

Научете повече

Анкети и гласуване

Dialog

Използвайте нашите решения за анкети и гласуване, за да улесните участието на целевите си групи, без да се налага да изтегляте допълнителни приложения или да отваряте уебсайтове.

Научете повече

Не сте сигурни какво би било най-добре за вашия бизнес?
Свържете се с нас за консултация.

Свържете се с нас

BRANCHENUNABHÄNGIGE EINSATZMÖGLCIHKEITEN

Изпращайки кратки и ясни или богати на съдържание съобщения, можете да опростите различни операционни процеси и да намалите разходите за комуникация.

Търговия и електронна търговия

Финанси

Застраховка

Логистика

Туризъм

Медицина

Кетъринг

Производство

Администрация