Не сте сигурни какво би било най-подходящо за вашия бизнес?
Свържете се с нас за консултация.
Има много начини за използване на решенията за съобщения и мобилните канали в бизнес сектора. Ние сме тук, за да ви помогнем да намерите най-доброто решение за вашите бизнес нужди.
ПРИЛОЖЕНИЕ НА РЕШЕНИЯТА ЗА СЪОБЩЕНИЯ
Това са някои от най-често срещаните области на използване на решенията за съобщения в корпоративна среда.
Диалогов маркетинг
MarketingПознавате ли поведението на клиентите си и разбирате ли потенциала, който това знание има? Запознайте се по-добре с всеки етап от потребителското пътуване, през който преминават вашите клиенти. Автоматизацията на разговорите ви помага да спечелите нови клиенти и да задържите съществуващите.
MEHR ERFAHRENДвуфакторна проверка
BetriebЗащитете акаунтите на своите клиенти и потребители чрез двуфакторна проверка чрез SMS и осигурете висококачествена база данни.
MEHR ERFAHRENИнформационни услуги
BetriebПовишете оперативната ефективност и опростете комуникацията с потребителите чрез SMS, приложения за съобщения или push известия.
MEHR ERFAHRENУвеличение на продажбите
MarketingНяма нищо по-лошо от празен магазин без клиенти. С маркетингови кампании можете да привлечете клиенти и да ги насърчите да купуват във възможно най-кратки срокове.
MEHR ERFAHRENИгри с награди
MarketingИскате ли да увеличите продажбите и конкурентоспособността на вашата компания? Лотариите са най-доброто решение за това - те привличат вниманието и насърчават ангажирането на клиентите във възможно най-кратки срокове.
MEHR ERFAHRENПоддръжка на клиенти през Omnichannel
DialogУлеснете комуникацията между клиентите и вашите служители с поддръжката на клиентите през Omnichannel. Гарантираме ви надеждна обработка на потребителски запитвания от всеки канал. Вашите клиенти ще го оценят.
MEHR ERFAHRENПрограми за лоялност
MarketingПотребителите често се присъединяват към програми за лоялност, но след това рядко ги използват. Като дигитализирате програмата за лоялност, ще улесните потребителите и ще ги насърчите да бъдат по-ангажирани.
MEHR ERFAHRENПривличане на клиенти
MarketingМултимедийните съобщения, изпратени чрез приложенията за съобщения, имат значително по-висока честота на отваряне от електронната поща. Комуникирайте с клиентите си чрез каналите, които те използват ежедневно.
MEHR ERFAHRENSMS напомняния
DialogИзпращайте автоматизирани текстови съобщения директно от вашата резервационна система или CRM. Попълнете календара си ефективно и избягвайте неочаквани анулации.
MEHR ERFAHRENПредупреждение
BetriebВажната информация трябва да достигне до получателя възможно най-скоро. SMS е надежден комуникационен канал, чрез който можете да предупреждавате получателите при спешни случаи, дори когато те не са свързани с интернет.
MEHR ERFAHRENАнкети и гласуване
DialogИзползвайте нашите решения за анкети и гласуване, за да улесните участието на целевите си групи - без да се налага да изтеглят допълнителни приложения или да отварят уебсайтове.
MEHR ERFAHRENBRANCHENUNABHÄNGIGE EINSATZMÖGLCIHKEITEN
Изпращайки кратки и ясни или богати на съдържание съобщения, можете да опростите различни операционни процеси и да намалите разходите за комуникация.