Увеличете лоялността на клиентите с персонализирани разговори по мобилни канали.

МАРКЕТИНГ ЧРЕЗ ДИАЛОГ С КЛИЕНТИ ПРЕЗ МОБИЛНИТЕ КАНАЛИ

Индивидуални оферти и активна комуникация – така карате клиентите си да се чувстват оценени. Канали като SMS, WhatsApp, Viber и Facebook Messenger дават възможност за поддържане на взаимоотношения и проследяване на потребителската пътека на клиентите чрез разговори. Тези канали са много ефективни поради особено високите скорости на отваряне и процента на отговор – тъй като всеки ги използва ежедневно, през цялото време.

Маркетингът на разговор или диалог чрез мобилни канали е насочен директно към вашите получатели. Това ще направи вашите оферти да изглеждат по-лични и да отговарят на вашите клиенти на единна основа. Също така можете да проследявате реакциите на клиентите, за да персонализирате офертите си и да увеличите продажбите.

Разширете своите CRM възможности, за да постигнете по-добра ефективност на кампанията, като използвате маркетинг за мобилен диалог.

KONTAKT

КАК ДА ИЗПОЛЗВАМЕ ДИАЛОГОВ МАРКЕТИНГ

Празниците и специалните дни в годината са идеална възможност за започване на диалог.

Празници като Коледа и Великден са чудесна възможност да влезете в пряк контакт с клиентите си или да популяризирате специалната си оферта.

С персонализирани съобщения след покупка ще уведомите клиентите си, че се грижите за техните индивидуални нужди.

Кодове за отстъпки или препоръки за продукти в съответствие с личните интереси на клиентите гарантират най-висок процент на конверсия.

За да влезете в диалог с клиентите, трябва да опростите възможността да отговаряте на кампаниите си. 

С непреодолими предварително дефинирани отговори и призиви за действие, приложенията за съобщения имат най-добрите предпоставки за успешен диалогов маркетинг.

Диалоговият маркетинг обозначава всички маркетингови дейности, които насърчават интерактивни отношения между компании и клиенти.

С кратки  кампании увеличавате шансовете си за допълнителни продажби.

Увеличете познаваемостта на марката си с креативни маркетингови кампании, които приканват към взаимодействие.

 

Клиентите се чувстват оценени, когато разговорът с тях е съобразен с техните интереси.

Създайте личности на клиентите, за да се свържете автоматично с вашите клиенти с персонализирани предложения.

CRM интеграция

Нашата платформа за съобщения Omnichannel е разработена, за да се интегрира много лесно в съществуващите CRM системи.

Мониторинг на изпълнението

Всички кампании се проследяват от момента, в който са изпратени до преобразуването, така че успехът им да може да бъде измерен точно.

Omnichannel

С проста комуникация по всички мобилни канали можете да достигнете до клиентите, където и да се намират.

Диалоговият маркетинг чрез мобилни канали укрепва връзката ви с клиентите и създава дългосрочно доверие.

BERATUNG ANFORDERN