С наша помощ можете бързо и лесно да създадете програма за лоялност, съобразена с нуждите на вашата компания, по каналите, които вашите клиенти предпочитат.
Свържете се с насПоддържайте клиентите с креативни мобилни и SMS програми за лоялност.
ДИГИТАЛНО РЕШЕНИЕ ЗА ВАШАТА ПРОГРАМА ЗА ЛОЯЛНОСТ
Клиентите лесно разпознават предимствата на програмите за лоялност и често се присъединяват към тях, но след това не ги използват активно. Най-честата причина за това е загубата на физическа карта или липсата на стратегия за ангажиране и насърчаване на потребителите да използват активно програмата. Програмата за лоялност, комбинирана с SMS и приложения за съобщения, позволява непрекъснат диалог с клиентите, което насърчава дългосрочната лоялност към марката.
Най-голямото предимство на цифровите програми за лоялност е, че клиентите не трябва да носят със себе си физическа карта или да запомнят данните за достъп. Всичко, от което се нуждаят, е мобилен телефон, който така или иначе винаги имат със себе си. Програмата за лоялност може да се комбинира със SMS или да се цифровизира – като се използват чат ботове или приложения за съобщения.
Потребителите могат да проследяват събраните точки чрез SMS, чат бот или приложение.
Бързо и лесно: достатъчно е потребителите да изпратят SMS, съобщение в приложенията за съобщения или да изтеглят специално приложение, за да участват в програмата за лоялност.
Платформата на програмата за лоялност може да бъде персонализирана по ваш вкус, интегрирана със CRM система или комбинирана с решение за цифров купон.
Програмата за лоялност може да бъде обогатена с елементи на игра за по-голяма ангажираност.
Членовете на програмата за лоялност харчат средно с 5-20% повече от „обикновените“ клиенти.
Повечето потребители днес предпочитат цифровите канали да участват в програми за лоялност поради тяхната простота и удобство.
ВЪЗМОЖНОСТИ НА ДИГИТАЛНАТА ПРОГРАМА ЗА ЛОЯЛНОСТ
Гарантирано е, че специалните известия чрез SMS увеличават реализациите.
Клиентите активно използват програми за лоялност, когато са непрекъснато информирани за оферти и предимства и когато могат бързо и лесно да проверят състоянието на своите точки.
Потребителите могат лесно да влязат в уебсайта на програмата за лоялност, само с телефонен номер.
Потребителско име, парола и физическа карта не са необходими. Единственото нещо, което потребителят трябва да запомни, е собствения си мобилен телефонен номер.
Опознайте по-добре клиентите си и им изпращайте персонализирани оферти.
Чрез сегментиране на клиентите можете да изпращате оферти въз основа на техните предпочитания, потребителски навици и т.н.
Изпращайте на клиентите си изкушаващи предложения, за да ги мотивирате да останат лоялни членове на програмата.
Атрактивните шаблони за диалог и отговор могат да подобрят комуникацията с вашите клиенти и да ви помогнат да поддържате непрекъснат контакт с тях чрез интерактивни разговори.
Обогатете вашата CRM система с ценни данни, събрани чрез дигитална програма за лоялност.
Свържете се с нас