Разширете своите CRM възможности, за да постигнете по-добра ефективност на кампанията, като използвате маркетинг за мобилен диалог.
Свържете се с насУвеличете лоялността на клиентите с персонализирани разговори по мобилни канали.
МАРКЕТИНГ ЧРЕЗ ДИАЛОГ С КЛИЕНТИ ПРЕЗ МОБИЛНИТЕ КАНАЛИ
Индивидуални оферти и активна комуникация – така карате клиентите си да се чувстват оценени. Канали като SMS, WhatsApp, Viber и Facebook Messenger дават възможност за поддържане на взаимоотношения и проследяване на потребителската пътека на клиентите чрез разговори. Тези канали са много ефективни поради особено високите скорости на отваряне и процента на отговор – тъй като всеки ги използва ежедневно, през цялото време.
Маркетингът на разговор или диалог чрез мобилни канали е насочен директно към вашите получатели. Това ще направи вашите оферти да изглеждат по-лични и да отговарят на вашите клиенти на единна основа. Също така можете да проследявате реакциите на клиентите, за да персонализирате офертите си и да увеличите продажбите.
Тъй като потребителите непрекъснато са затрупани от класически кампании за привличане, диалоговият маркетинг става все по-актуален
Висока степен на отговор: отговорът чрез SMS, WhatsApp и други приложения е бърз и лесен за писане
Приложенията за SMS и мобилни съобщения са най-популярните комуникационни канали
Можете да общувате с клиенти в реално време по мобилни канали
Проследяването ви позволява да създавате конкретни профили на клиентите и да им отговаряте по-добре
С диалоговия маркетинг през мобилни канали можете да достигнете до нови клиентски групи
КАК ДА ИЗПОЛЗВАМЕ ДИАЛОГОВ МАРКЕТИНГ
Празниците и специалните дни в годината са идеална възможност за започване на диалог.
Празници като Коледа и Великден са чудесна възможност да влезете в пряк контакт с клиентите си или да популяризирате специалната си оферта.
С персонализирани съобщения след покупка ще уведомите клиентите си, че се грижите за техните индивидуални нужди.
Кодове за отстъпки или препоръки за продукти в съответствие с личните интереси на клиентите гарантират най-висок процент на конверсия.
За да влезете в диалог с клиентите, трябва да опростите възможността да отговаряте на кампаниите си.
С непреодолими предварително дефинирани отговори и призиви за действие, приложенията за съобщения имат най-добрите предпоставки за успешен диалогов маркетинг.
Диалоговият маркетинг обозначава всички маркетингови дейности, които насърчават интерактивни отношения между компании и клиенти.
С кратки кампании увеличавате шансовете си за допълнителни продажби.
Увеличете познаваемостта на марката си с креативни маркетингови кампании, които приканват към взаимодействие.
Клиентите се чувстват оценени, когато разговорът с тях е съобразен с техните интереси.
Създайте личности на клиентите, за да се свържете автоматично с вашите клиенти с персонализирани предложения.
CRM интеграция
Нашата платформа за съобщения Omnichannel е разработена, за да се интегрира много лесно в съществуващите CRM системи.
Мониторинг на изпълнението
Всички кампании се проследяват от момента, в който са изпратени до преобразуването, така че успехът им да може да бъде измерен точно.
Omnichannel
С проста комуникация по всички мобилни канали можете да достигнете до клиентите, където и да се намират.
Диалоговият маркетинг чрез мобилни канали укрепва връзката ви с клиентите и създава дългосрочно доверие.
Консултирайте се с нас