Желателно е потребителите да са доволни, когато дават обратна връзка. Улеснете ги с попълване на анкети чрез популярни приложения за съобщения.
Свържете се с отдела за продажбиПровеждайте анкети лесно и бързо чрез мобилните канали.
МОБИЛНИ ДОПИТВАНИЯ И ГЛАСУВАНЕ ПО КАНАЛА НА СЪОБЩЕНИЯТА
Чрез потребителските анкети позволявате на клиентите да изразят мнението си и да участват в създаването на оферта. Клиентски ориентираните компании печелят по-добра позиция на пазара в дългосрочен план.
Класическите проучвания отнемат много ресурси и време и отговорите не пристигат достатъчно бързо или изобщо не пристигат. Ето защо е желателно да използвате SMS или Messaging приложения – комуникационни канали, които вашите потребители използват всеки ден.
Автоматичните проучвания чрез SMS и приложенията за съобщения могат да бъдат създадени бързо и са популярни сред потребителите. Освен това честотата на отговори на съобщенията е дори четири пъти по-висока от тази на имейлите.
Няма нужда от допълнително оборудване - проучванията могат лесно да бъдат създадени и изпратени директно до мобилните устройства на вашите потребители.
Високи нива на отговор, тъй като потребителите могат да участват със своите смартфони, независимо от времето и местоположението.
Отговорете на положителни и отрицателни отзиви и насърчете повторното взаимодействие с клиента.
Помолете клиентите да оценят удовлетвореността си от вашата услуга и да оптимизирате офертата си в съответствие с получената информация.
Бърза настройка - всичко, което трябва да направите, е да създадете въпросите и да дефинирате целта на анкетата.
Проучванията за приложения за съобщения са в съответствие със съвременния начин на комуникация.
ПОЛУЧАВАЙТЕ ОБРАТНАТА ВРЪЗКА В РЕАЛНО ВРЕМЕ
Клиентите се доверяват на отзивите и тяхното потребителско поведение зависи пряко от опита на други клиенти.
Умно проектираните изисквания за рейтинг увеличават броя на онлайн отзивите и предоставят достоверен имидж на вашия бизнес.
Приложенията за съобщения предлагат интерфейс и шаблони, които са интуитивни и лесни за ползване, за да отговорят на анкети.
Фактът, че потребителите могат да споделят своите отзиви лесно и директно чрез своите мобилни телефони, увеличава шанса за участие и бъдещи взаимодействия.
Средно всеки втори или трети недоволен потребител споделя негативния си опит с близки хора. Именно поради това е препоръчително да се справите бързо с отрицателните отзиви, за да избегнете лавина от негативни коментари за вашия бизнес.
Като отговаряте на мненията на вашите клиенти, можете да подобрите услугите си и да увеличите удовлетвореността на им.
Чрез SMS проучвания можете да получите обратна връзка по-лесно и за кратко време, така че вашата клиентска поддръжка или услуги да бъдат оптимизирани.
С обратна връзка можете не само да оптимизирате услугите си, но и да ги използвате за създаване на бъдещи оферти и промоции.
Без значение как клиентите ви оценяват, използването на промоционални оферти и ваучери за отстъпки може да увеличи шансовете ви да ги върнете в магазина си.
Изпращайки SMS с URL адрес, можете да предоставите онлайн проучване на потребителите си.
Свържете отговорите на анкетата с вашата CRM система или публикувайте отговорите, за да насърчите останалите участници да попълнят анкетата.
Създавайте автоматизирани проучвания с помощта на SMS и приложения за съобщения и получавайте пряка представа за мненията на вашите клиенти в реално време.
Свържете се с нас