NEUES AUS DER BRANCHE

OmniDialog – бъдещето на взаимодействието с клиентите най -накрая е тук

Как незабавните съобщения завинаги промениха отношенията с клиентите

Не толкова отдавна единственият начин, по който компаниите се свързваха с клиентите си и предоставяха поддръжка, беше чрез комуникация лице в лице и чрез телефонни разговори. През 80 -те години се появи Interactive Voice Response, а през 90 -те години се появи интернет (имейл, фирмен уебсайт, чат на живо и т.н.), което направи комуникацията по -непосредствена.

Истинската революция в начина, по който компаниите се свързват с клиентите си, идва в началото на 2000 -те – с изобретяването на социални медии и приложения за незабавни съобщения. Преди възхода на незабавните съобщения, компаниите определяха как крайните потребители могат да се свържат с тях. Сега потребителите очакват да могат да се свързват с компаниите по същите комуникационни канали, които използват всеки ден при взаимодействие с приятели и семейство. Днес клиентите са тези, които избират средствата за комуникация и за да успеят, компаниите трябва да се адаптират адекватно.

Новите комуникационни канали донесоха нови предизвикателства

Комуникационните канали като WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Telegram и други, създадоха нови предизвикателства в процеса на свързване между компаниите и потребителя. През годините поведението на клиента се промени драстично. Клиентите станаха по-сигурни в себе си, по-гласни за желанията си към компаниите, особено когато става въпрос за любимият им канал за връзка. Бързото интегриране на социалните канали като начин за връзка създаде нужда за бърз отговор и постоянна наличност на агенти.

Според HubSpot Research, 90% от клиентите очакват незабавен отговор на своите въпроси (10 мин или по-малко). С непрестанно нарастващите опции на тяхно разположение, клиентите очакват бързо, лесно и внимателно обслужване, в противен случай биха потърсили услугите на друга компания.

Бъдещето на комуникацията е Omnichannel

От няколко десетилетия насам компаниите трябва да предоставят обратна връзка чрез все повече канали. Клиентите ползват различни опции за да се свържат с компаниите и всеки един от тях има различен канал, чрез който предпочита да го направи. За да удовлетворят непрекъснато нарастващите очаквания на клиените, компаниите трябва да се фокусират в създаването на оптимално преживяване, чрез избрания от клиентите канал.

С увеличаването на дигиталните канали за връзка, нараства и броят на новите технологии, което постепенно измества фокуса към omnichannel комуникацията. Целта на omnichannel, е предоставянето на качествена и непрекъсната комуникация, по желания от клиентите канал.

Представяме Ви OmniDIalog – облачно решение за безпроблемната комуникация с клиентите по всички канали

За да отговорим на специфичните нужди, както на днешните потребители, така и на малките и средни компании, ние разработихме решение, което позволява безпроблемен и гладък диалог между тях по всички канали.

OmniDialog е облачно решение, предназначено предимно за компании, които трябва да взаимодействат със своите партньори и клиенти по множество канали от един централен интерфейс. То позволява на компаниите да бъдат достъпни за своите потребители, където и да се намират.

Например вашият агент може да отговори на потребителите по някой от предпочитанитеот тях комуникационни канали и ако тяхното запитване не може да бъде решено по един комуникационен канал, те могат просто да прехвърлят случая на друг, където могат по добре да обслужат клиента. Това намалява корекциите и гарантира по -доброто преживяване на клиента. OmniDialog има разнообразие от прости, удобни за потребителя функционалности, които позволяват на агентите да комуникират лесно и бързо с потребителите, с възможност за обогатяване на базата данни с данни на крайни потребители.

OmniDialog позволява интерактивно и богато съдържание, което резонира с потребителите в широк спектър от комуникационни канали като SMS, WhatsApp, Viber, Telegram, имейл, Facebook Messenger, Instagram, Threema, Web Chat и други.

Функции на OmniDialog

Благодарение на различни функции за увеличаване на производителността и спестяване на време, агентите, използващи OmniDialog, могат лесно да навигират между множество разговори и да постигнат максимални резултати за минимално време.

Omnichannel групирани съобщения – преглеждайте всички съобщения по всички канали в една групирана платформа.

Пълна история на комуникацията – осигурете отлично изживяване на клиентите с хронологичен преглед на всеки разговор, който запазва контекста непокътнат

Излъчване на групови съобщения – излъчвайте информационни или маркетингови групови съобщения до желана група потребители

Вътрешни бележки – водете си вътрешни бележки по време на разговор с потребителите и ги използвайте по -късно, за да осигурите по -добро изживяване на конкретни потребители

Управление на агенти – дефинирайте ролите и достъпа за агент и администратор

Предварително дефинирани съобщения – намалете времето за отговор на агента с предварително дефинирани съобщения за добре дошли и довиждане, покани за разговор в WhatsApp, маркетингови съобщения и т.н.

Офлайн съобщения – създавайте съобщения за автоматичен отговор с полезна информация, за да осигурите поддръжка дори извън работното време

Мултимедийна комуникация – обогатете комуникацията си с емоджи, изображения, видео, аудио, документи и т.н.

Simple DialogBot – автоматизирайте взаимодействията, като създадете проста логика за чатбот с предварително зададени съобщения в менюто и отговори с множество възможности за избор

CRM интеграция – обогатете вашата база данни с клиенти и изпратете персонализирани Оферти

Готови ли сте за новата ера на комуникацията?

За да бъде в унисон с изискванията на съвременните потребители, бизнесът трябва да бъде там, където са клиентите му – на телефоните си.

Ако искате да преминете към omnichannel комуникация и да улесните взаимодействието си с клиентите – свържете се с нас сега

Interessiert an der Zusammenarbeit?

Свържете се с нас

NEUES AUS DER BRANCHE