Надградете своите CRM, ERP и други системи, като ги интегрирате в нашите платформи за съобщения, включително гласови съобщения, предлагайки на вашата целева аудитория нова висококачествена услуга.
Следвайте тенденцията на гласовите съобщения с допълнителни функции, освен кореспонденция
ГЛАСОВИ СЪОБЩЕНИЯ ЗА БИЗНЕС
Емоционални
Много от съдържанието не се подчертава достатъчно без тоналност. С гласовите съобщения вие превръщате емоциите в информация.
Достоверни
Гласовите съобщения обикновено са по-лични и достоверни, което в момента е изключително популярно в социалните канали.
Ефективни
Не можете да напишете съобщение със 140 знака? Представете си колко можете да кажете за 140 секунди.
ГЛАСОВИ ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ ПРИ СЪОБЩЕНИЯТА
Гласовите съобщения улесняват изграждането на по-добри взаимоотношения с клиентите на лично ниво.
Нюансите и емоционалният аспект на аудио съобщението засилват корпоративния имидж сред вашите клиенти.
С интерактивните отговори чрез гласови съобщения можете да автоматизирате рутинните процеси и да използвате агентите си по-ефективно от преди.
Гласовите ботове са винаги на разположение – те могат да провеждат анкети, да изпращат напомняния или да пренасочат входящи обаждания към правилните агенти.
Излъчвайте гласови съобщения до потенциални клиенти, увеличавайки шансовете за успех на вашата маркетингова кампания.
Изпращайте известия за нови оферти и позволявайте на получателите да отговорят на вашия призив за действие с IVR.
Първоначално гласовите съобщения бяха най-използвани в Китай, тъй като писането на китайски език отнема изключително много време. От Китай те се разпространиха по целия свят.
Прекъснатата работа е по-важна и спешна, отколкото две трети от разговорите.
Ето защо услугите, базирани на системата за гласови съобщения, стават все по-популярни сред потребителите.
Използвайки гласово преобразуване, текстовите съобщения могат да се доставят на стационарни номера.
Играйте на сигурно, позволявайки на получателя на съобщението да потвърди преслушването на вашето гласово съобщение с натискане на бутон.
Приложихме първата интерактивна услуга за гласов отговор през 2006 г.
НАШАТА ПЛАТФОРМА ЗА СЪОБЩЕНИЯ
Omnichannel
Гласовото съобщение достига до потребителите, независимо къде се намират.
Сигурност
Нашата инфраструктура и процеси отговарят на стандартите за сигурност и защита на данните.
Оценка в реално време
Състоянието на всяко съобщение се следи в реално време и статистическите данни се показват на таблото за управление.
Лично като телефонно обаждане и ефективно като имейл. Използвайте услугите за гласови съобщения, предлагани от Ен Ти Ейч Медия.
Свържете се с нас