Поддръжката на клиенти, използваща подхода Omnichannel, е достъпна за най-популярните комуникационни канали, които клиентите ви използват ежедневно.
Свържете се с отдела за продажбиПоддръжка на клиенти, достъпна чрез най-популярните комуникационни канали с Omnichannel.
КЛИЕНТСКА ПОДДРЪЖКА НА НАЙ-ПОПУЛЯРНИТЕ КАНАЛИ
Днешните клиенти предпочитат индивидуален подход и очакват техните запитвания да бъдат разрешени бързо и ефективно. Класическата телефонна поддръжка на клиенти позволява индивидуален достъп, но често изисква дълго чакане на опашката. Приложенията за чат, SMS и съобщения предлагат най-доброто от двата свята – индивидуална комуникация без чакане на опашка.
Използвайки тези комуникационни канали, вие спестявате ресурси и предоставяте на потребителите проста и ефективна поддръжка. Разбира се, това не означава, че трябва напълно да се откажете от телефонната комуникация – тя все още може да бъде част от вашата многоканална поддръжка на клиенти.
Повечето опции за контакт правят вашия бизнес по-достъпен.
Комуникацията чрез SMS и приложения за съобщения не изисква постоянното ви присъствие, но все пак е ефективна.
Като разширите наличността на вашата поддръжка на клиенти, можете по-лесно да се свържете с нови потребителски групи, като например по-млади поколения.
Разширете поддръжката на клиентите си с нови канали и се свържете с различни потребителски.
Намалете натоварването на вашите агенти за поддръжка на клиенти, като използвате подхода Omnichannel.
Поддръжката на клиенти, използваща системата за чат бот, спестява ресурси, намалява натоварването на агента и предлага на потребителите поддръжка 24/7.
ЕФЕКТИВНА ПОДКРЕПА НА КЛИЕНТИТЕ
Потребителски данни и история на чата от всички канали, обединени на едно място.
Наличието на цялата потребителска информация на едно място ще ви улесни в комуникацията с потребителите, дори когато става въпрос за жалби.
Използвайки чат ботове, вие сте на разположение на потребителите по всяко време и навсякъде.
Ако чат ботът не може да помогне на потребителя, винаги има резервна опция за достигане на комуникацията до агента за поддръжка на клиенти.
Днес все повече компании използват чат ботове, социални мрежи и приложения за съобщения, за да комуникират с клиентите.
Потребителите днес внимателно избират кой канал да използват за изпращане на запитвания и жалби. Обикновено избират чата, поради удобството и бързината му.
OMNICHANNEL ДОСТЪП
Като позволите на клиентите си да комуникират безпроблемно по всички канали, вие ще изведете вашата поддръжка на клиенти на следващото ниво.
Омниканалният достъп позволява на вашите служители да следят клиентите по всички канали. Независимо дали става въпрос за приложение за обаждане, SMS или съобщения – винаги ще знаете какво искат потребителите.
Всяка фаза на потребителската пътека се изисква различен подход. Поддръжката на клиенти на Omnichannel ви позволява да отговаряте на изискванията на клиентите на всички етапи и по всички канали, които те използват.
ЦЕНТРАЛИЗИРАНА СИСТЕМА ЗА ПОДКРЕПА
Разширете вашата система за управление на клиенти, продажба на стоки и услуги или уеб магазин с нашето решение за поддръжка на клиенти Omnichannel.
Използвайки нови комуникационни канали, ще достигнете до нови потребителски групи и ще увеличите удовлетворението на съществуващите потребители.
Анализът ще ви помогне да оптимизирате ефективността на вашия потребителски екип.
Проследявайте взаимодействието на клиентите по всички канали и намалете ненужната загуба на време, за да осигурите възможно най-добрата поддръжка.
Позволете на вашите агенти да предоставят възможно най-добрата поддръжка на клиенти чрез популярни комуникационни канали.
Свържете се с нас