NEUES AUS DER BRANCHE
OmniDialog – бъдещето на взаимодействието с клиентите най-накрая е тук
18.10.2021.
Как незабавните съобщения завинаги промениха отношенията с клиентите
Не толкова отдавна единственият начин, по който компаниите се свързваха с клиентите си и предоставяха поддръжка, беше чрез комуникация лице в лице и чрез телефонни разговори. През 80-те години се появи Interactive Voice Response, а през 90-те години се дойде интернет (имейл, фирмен уебсайт, чат на живо и т.н.), което направи комуникацията по-бърза.
Истинската революция в начина, по който компаниите се свързват с клиентите си, идва в началото на 2000-те – с изобретяването на социалните медии и приложенията за незабавни съобщения. Преди възхода на незабавните съобщения, компаниите определяха как крайните потребители могат да се свържат с тях. Сега потребителите очакват да могат да се свързват с компаниите по същите комуникационни канали, които използват всеки ден при взаимодействие с приятелите си и семейството. Днес клиентите са тези, които избират средствата за комуникация, и за да успеят, компаниите трябва да се адаптират адекватно.
Новите комуникационни канали донесоха нови предизвикателства
Комуникационните канали като WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Telegram и други, създадоха нови предизвикателства в процеса на свързване между компаниите и потребителя. През годините поведението на клиента се промени драстично. Клиентите станаха по-сигурни в себе си, по-гласни за желанията си към компаниите, особено когато става въпрос за любимия им канал за комуникация. Бързото интегриране на социалните канали като начин за връзка създаде нужда за бърз отговор и постоянна наличност на агенти.
Според HubSpot Research, 90% от клиентите очакват незабавен отговор на своите въпроси (10 минути или по-малко). С непрестанно нарастващите опции на тяхно разположение, клиентите очакват бързо, лесно и внимателно обслужване – в противен случай биха потърсили услугите на друга компания.
Бъдещето на комуникацията е Omnichannel
От няколко десетилетия насам компаниите трябва да предоставят обратна връзка чрез все повече канали. Клиентите ползват различни опции за да се свържат с компаниите и всеки един от тях има различен канал, чрез който предпочита да го направи. За да удовлетворят непрекъснато нарастващите очаквания на клиените, компаниите трябва да се фокусират в създаването на оптимално преживяване, чрез избрания от клиентите канал.
С увеличаването на дигиталните канали за връзка, нараства и броят на новите технологии, което постепенно измества фокуса към omnichannel комуникацията. Целта на omnichannel е предоставянето на качествена и непрекъсната комуникация, по желания от клиентите канал.
Представяме Ви OmniDIalog – облачно решение за безпроблемна комуникация с клиентите по всички канали
За да отговорим на специфичните нужди, както на днешните потребители, така и на малките и средни компании, ние разработихме решение, което позволява безпроблемен и гладък диалог между тях по всички канали.
OmniDialog е облачно решение, предназначено предимно за компании, които трябва да взаимодействат със своите партньори и клиенти по множество канали от един централен интерфейс. То позволява на компаниите да бъдат достъпни за своите потребители, където и да се намират.
Например, вашият агент може да отговори на потребителите по някой от предпочитаните от тях комуникационни канали, и ако тяхното запитване не може да бъде решено по един комуникационен канал, те могат просто да прехвърлят случая на друг канал, където да обслужат клиента по-добре. Това намалява корекциите и гарантира по-доброто преживяване на клиента. OmniDialog има разнообразие от прости, удобни за потребителя функционалности, които позволяват на агентите да комуникират лесно и бързо с потребителите, с възможност за обогатяване на базата данни с данни на крайни потребители.
OmniDialog позволява интерактивно и богато съдържание, което резонира с потребителите в широк спектър от комуникационни канали като SMS, WhatsApp, Viber, Telegram, имейл, Facebook Messenger, Instagram, Threema, Web Chat и други.
Функции на OmniDialog
Благодарение на различни функции за увеличаване на производителността и спестяване на време, агентите, използващи OmniDialog, могат лесно да навигират между множество разговори и да постигнат максимални резултати за минимално време.
• Omnichannel групирани съобщения – преглеждайте всички съобщения по всички канали в една обобщена платформа
• Пълна история на комуникацията – осигурете отлично изживяване на клиентите с хронологичен преглед на всеки разговор, който запазва контекста непокътнат
• Излъчване на групови съобщения – излъчвайте информационни или маркетингови групови съобщения до желана група потребители
• Вътрешни бележки – водете си вътрешни бележки по време на разговор с потребителите и ги използвайте по-късно, за да осигурите по-добро изживяване на конкретни потребители
• Управление на агенти – дефинирайте ролите и достъпа за агенти и администратори
• Предварително дефинирани съобщения – намалете времето за отговор на агента с предварително дефинирани съобщения за добре дошли и довиждане, покани за разговор в WhatsApp, маркетингови съобщения и т.н.
• Офлайн съобщения – създавайте съобщения за автоматичен отговор с полезна информация, за да осигурите поддръжка дори извън работното време
• Мултимедийна комуникация – обогатете комуникацията си с емоджи, изображения, видео, аудио, документи и т.н.
• Simple DialogBot – автоматизирайте взаимодействията, като създадете проста логика за чатбот с предварително зададени съобщения в менюто и отговори с множество възможности за избор
• CRM интеграция – обогатете вашата база данни с клиенти и изпратете персонализирани оферти
Готови ли сте за новата ера на комуникацията?
За да бъде в унисон с изискванията на съвременните потребители, бизнесът трябва да бъде там, където са клиентите му – на телефоните им.
Ако искате да преминете към omnichannel комуникация и да улесните взаимодействието си с клиентите – свържете се с нас сега!